Tuesday, August 28, 2018

زنده كردن زمين بعد از مرگ


در آيات متعدي در قرآن آمده است كه خدا زمين مرده (زمين در
زمستان) را در بهار زنده مي كند (گياه و موجودات زنده ي ديگر ايجاد مي
:كند. مثلا
- واللَّه الَّذِي أَرسلَ الرِّياحفَتُثِيرُ سحابا فَسقْنَاهإِلَى بلَدٍ ميتٍ فَأَحيينَا بِهِ الْأَرض
( بعدموتِها كَذَلِكالنُّشُور(فاطر 9
ترجمه: و خدا همان كسى است كه بادها را روانه م ىكند پس [بادها] ابرى
را برمى انگيزند و [ما] آن را به سوى سرزمينى مرده رانديم و آن زمين را
بدان [وسيله] پس از مرگش زندگى بخشيديم رستاخيز [نيز] چنين است
(9)
- يخْرِجالْحيمِنَ الْميتِ ويخْرِجالْميتمِنَ الْحيويحيِي الْأَرضبعدموتِها
( وكَذَلِكتُخْرَجونَ (روم 19
ترجمه: (خدا) زنده را از مرده بيرون مى آورد و مرده را از زنده بيرون
مى آورد و زمين را بعد از مرگش زنده م ىسازد و بدين گونه [از گورها]
بيرون آورده مى شويد.
در صورتيكه ما ميدانيم در زمستان تخم گياهان و حشرات وجود
دارند و زنده اند و در بهار در شرائط مناسب رشد مي كنند. در واقع گياه و
حيوان از خاك مرده بوجود نمي آيند. اين خطاي محمد نشان مي دهد كه
محمد نمي دانسته كه مثلا دانه ي گندم زنده است. و اين دلالت دارد كه
اين كلام از محمد است نه از خدا.

فكركردن توسط قلب در سينه

- أَفَلَميسِيرُوا فِي الْأَرضِ فَتَكُونَ لَهمقُلُوبيعقِلُونَ بِها أَوآذَانٌ يسمعونَ بِها
.( فَإِنَّها لَا تَعمى الْأَبصارولَكِن تَعمى الْقُلُوبالَّتِي فِي الصدورِ (حج 46
ترجمه: آيا در زمين گردش نكرد هاند تا دلهايى داشته باشند كه با آن
بينديشند يا گوشهايى كه با آن بشنوند در حقيقت چشمها كور نيست ليكن
( دلهايى كه در سينه هاست كور است ( 46
.( وإِنَّ ربكلَيعلَمما تُكِنُّ صدورهموما يعلِنُونَ (نمل 74

ترجمه: و در حقيقت پروردگار تو آنچه را در سينه هايشان نهفته و آنچه را
( آشكار مى دارند نيك م ىداند ( 74
- يعلَمما فِي ال سماواتِ والْأَرضِ ويعلَمما تُسِرُّونَ وما تُعلِنُونَ واللَّهعلِيم
﴾ بِذَاتِ الصدورِ ﴿تغابن 4
ترجمه: آنچه را كه در آسمانها و زمين است مى داند و آنچه را كه پنهان
مى كنيد و آنچه را كه آشكار مى داريد مى داند و خدا به ذات سينه ها
.( داناست ( 4
در آيات فوق و بسياري آيات ديگر قرآن و همچنين در سنت،
تفكر، ايمان، احساس و امثالهم به قلب درون سينه نسبت داده شده است كه
غلطي فاحش است. مثلا خليفه ي چهارم علي مي گويد " -به رگهاي
دروني انسان پاره گوشتي آويخته كه شگرف ترين اعضاي دروني اوست و
آن قلب است كه چيزهايي از حكمت و چيزهايي ضد آن در او وجود
دارد"(نهج البلاغه حكمت 105 ). در هيچ جائي در قرآن و سنت حتي
اشاره اي به مغز بعنوان محل ادراك نشده است.
اين خطا در گذشته ي تاريخ بشري و در تمام ملل شايع بوده است
در گذشته بشر نمي دانست كه مغز درون جمجمه چكاره است و تمامي
درك و احساس را به قلب نسبت مي داد در حاليكه قلب يك پمپ ساده ي
عضلاني است. محمد هم اين غلط را از محيطش گرفته و به اسم خدا وارد
قرآن كرده است. و اين دليل قطعي است بر اينكه قرآن ساخته ي محمد
است.

Nikta Esfandiari

 جوانترین کشته ی آبان خونین۲۰۱۹ Nikta Esfandani The Youngest victim of the regime crackdown on Iran protests . November 2019 the security fo...