سوزاندن انسان زنده بنحويكه در قرآن آمده با هيچ
جنايت بشري تناسب ندارد حتي اگر فرد جنايتكار فرد بيگناهي را سوزانده
باشد چون آتش دنيا ظاهر بدن را مي سوزاند نه درون بدن را. پس سوزاندن
امعاء و احشاء در جهنم نيز غيرعادلانه است. بعلاوه ضجر سوزاندن دنيوي
چند دقيقه بيش نيست ولي در سوزاندن جهنم بيهوشي و مرگ نيست. دوم:
جاودانگي عذاب با مجازات به مثل براي هيچ گناهي تناسب ندارد و با
عدالت و حتي عدالت تعريفي خود قرآن هم (مجازات به مثل) نمي سازد و
اين يكي از تناقضات بزرگ قرآن است. از طرفي مي گويد خدا مجازات به
مثل مي كند و از طرف ديگر مي گويد گناهكاران را زنده زنده بطور
جاودانه مي سوزاند. جالب است كه اين تناقض آشكار در بعضي آيات
مجازات به مثل هم وجود دارد دقت كنيد:
- والَّذِينَ كَسبواْ السيئَاتِ جزَاء سيئَةٍ بِمِثْلِها وتَرْهقُهمذِلَّةٌ ما لَهم منَ اللّهِ مِنْ
عاصِمٍ كَأَنَّما أُغْشِيتوجوههمقِطَعا منَ اللَّيلِ مظْلِما أُولَئِكأَصحابالنَّارِ هم
﴾ فِيها خَالِدونَ ﴿يونس 27
ترجمه: و كسانى كه مرتكب بديها شد هاند جزاى هر بدى مانند آن (بدي)
است و خوارى آنان را فرو مى گيرد در مقابل خدا هيچ حمايتگرى براى
ايشان نيست گويى چهره هايشان با پاره اى از شب تار پوشيده شده است
( آنان همدم آتشند كه در آن جاودانه خواهند بود ( 27
دقت كنيد در ابتداي آيه گفته خدا مجازات به مثل مي كند و در انتهاي آيه
مي گويد گناهكار را بطور جاودانه در آتش مي سوزاند. به بيان ديگر در
ابتداي آيه مي گويد مجازات با گناه تناسب دارد و در انتهاي آيه مي گويد
مجازات با گناه تناسب ندارد (چون مجازات هيچ گناهي معادل سوزاندن
.(جاودان نيست
حال مي پرسيم خداي محمد چه هدفي از شكنجه ي بيكران انسان
گناهكار دارد؟ يا مي خواهد انسان را تربيت كند و يا مي خواهد عدالت را
اجرا كند و يا از شكنجه ي انسان لذت مي برد. اگر مي خواهد انسانرا
تربيت كند (البته در قرآن چنين هدفي براي سوزاندن ذكر نشده است) كه
شكنجه روش تربيتي درستي نيست يعني خداي محمد انسانرا نمي شناسد.
اگر مي خواهد عدالت را اجرا كند كه سوزاندن بينهايت، بينهابت ظالمانه
است و تنها هدف سوم باقي مي ماند كه خداي محمد از شكنجه ي دائمي
مردم در جهنم لذت مي برد. كه اينهم با صفات خدا جور در نمي آيد. پس
آيا دادن اين نسبتهاي وحشتناك به خدا، جز از ذهن يك انسان كينه توزي
كه ساديسم شكنجه دارد، تراوش كرده است؟؟ آري اين محمد است كه
صفات خود را به خدا نسبت مي دهد.